Η BMW M GmbH προετοιμάζεται για την είσοδο στην επετειακή χρονιά της

Η 24η Μαΐου, 2022 σηματοδοτεί την 50η επέτειο της χρονιάς που ιδρύθηκε η BMW M GmbH. Σχεδόν τρεις μήνες νωρίτερα, το σπορ παρακλάδι του BMW Group θα μεταφέρει το επετειακό πνεύμα στα τρέχοντα μοντέλα της με ξεχωριστές πινελιές εμπνευσμένες από την ιστορία του. Οι πελάτες που θα επιλέξουν μία BMW M ή ένα μοντέλο BMW με πακέτο M Sport και ημερομηνία παραγωγής από το Μάρτιο του 2022 και μετά μπορούν να παραγγείλουν εμβλήματα εμπνευσμένα από το κλασικό λογότυπο “BMW Motorsport” για το εμπρός, το πίσω τμήμα και τις πλήμνες των τροχών του αυτοκινήτου τους. Ως ένα εναλλακτικό λογότυπο αντί του συμβατικού εμβλήματος της BMW, σηματοδοτεί το πάθος για τους αγώνες και τις ρίζες της μάρκας BMW M. Είναι κάτι μοναδικό στην ιστορία της BMW M και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τα παραγγείλουν από τα τέλη Ιανουαρίου του 2022.

 

Εκτός από τα λογότυπα, 50 εμβληματικά και ιστορικής σημασίας χρώματα BMW M θα προσφέρονται για επιλεγμένα μοντέλα το 2022. Χρώματα, το καθένα με τη δική του στιλιστική ταυτότητα – Dakar Yellow, Fire Orange, Daytona Violet, Macao Blue, Imola Red ή Frozen Marina Bay Blue – αναφέρονται σε διάφορες εποχές της 50ετούς ιστορίας της BMW M.

 

Το λογότυπο της BMW με τα μετατοπισμένα ημικύκλια σε μπλε, βιολετί και κόκκινο χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1973 στο αγωνιστικό αυτοκίνητο της BMW Motorsport GmbH, που είχε ιδρυθεί πριν από ένα χρόνο. Το 1978 και με το ντεμπούτο της BMW M1, οι τρίχρωμες λωρίδες έκλιναν προς τα δεξιά ενώ αργότερα πλησίασαν το γράμμα M. Ακόμα και εκτός αγωνιστικής σκηνής, το λογότυπο αυτό έγινε ένα εμπορικό σήμα υψηλής αξίας αναγνώρισης και ισχυρής ταυτότητας. Η θρυλική BMW M1 ήταν το μοναδικό όχημα παραγωγής υψηλών επιδόσεων της BMW M που έφερε το ιστορικό αγωνιστικό έμβλημα πέραν του λογοτύπου με τις τρίχρωμες ρίγες. Και στα δύο λογότυπα, το μπλε συμβολίζει την BMW, το κόκκινο αντίστοιχα τους αγώνες και το βιολετί εκφράζει τη σχέση μεταξύ των δύο. Στην πορεία, το βιολετί έδωσε τη θέση του στο μπλε σκούρο και η BMW Motorsport GmbH λειτουργεί υπό την ονομασία BMW M GmbH από το 1993. Τίποτα δεν έχει μεταβάλλει την υψηλή συμβολική δύναμη της μάρκας και του λογοτύπου. Στην 50ή χρονιά της ύπαρξής της, η εταιρεία είναι πιο επιτυχημένη από ποτέ ως παγκόσμιος ηγέτης της αγοράς, στην κατηγορία αυτοκινήτων επιδόσεων και υψηλών επιδόσεων.

 

«Με το κλασικό έμβλημα ‘BMW Motorsport’, θα θέλαμε να μοιραστούμε τη χαρά μας για την επέτειο της BMW M GmbH με τους φίλους της μάρκας», δήλωσε ο Franciscus van Meel, Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW M GmbH. «Έχουμε μία θαυμάσια χρονιά μπροστά μας, την οποία θα γιορτάσουμε με μοναδικές προϊοντικές εκπλήξεις και συναρπαστικές εκδηλώσεις. Το M θεωρείται το ισχυρότερο γράμμα στον κόσμο, και κατά την επετειακή χρονιά της εταιρείας μας είναι ισχυρότερο από ποτέ».

 

Η BMW M GmbH στοχεύει επίσης σε ένα ακόμα ρεκόρ πωλήσεων για το 2021. Τα μοντέλα επιδόσεων και υψηλών επιδόσεων απολαμβάνουν σταθερά αυξανόμενη δημοτικότητα σε όλο τον κόσμο, που θα τροφοδοτηθεί για μία φορά ακόμα με νέα προϊόντα για την επετειακή χρονιά. Για πρώτη φορά, η εταιρεία λανσάρει μία BMW M3 Touring μέσα στο 2022. Επιπλέον, οι θιασώτες των ιδιαίτερα υψηλών επιδόσεων της μάρκας μπορούν να προσβλέπουν σε ένα συναρπαστικό ειδικό μοντέλο της σειράς BMW M4 Coupé. Ο διάδοχος της επιτυχημένης BMW M2 βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο της διαδικασίας εξέλιξης για παραγωγή. Παράλληλα, ο εξηλεκτρισμός της μάρκας BMW M προχωρά σταθερά. Την επετειακή χρονιά, θα κυκλοφορήσει το πρώτο ηλεκτροκίνητο μοντέλο υψηλών επιδόσεων στην ιστορία της BMW M GmbH.

 

Η BMW M GmbH θα γιορτάσει την επέτειό της όχι μόνο με ελκυστικά νέα προϊόντα, αλλά και με πολυάριθμες διοργανώσεις. Επετειακές εκδηλώσεις προγραμματίζονται για το Μάιο 2022 στην Concorso d’Eleganza Villa d’Este στη Λίμνη Κόμο στη Β. Ιταλία, και θα ακολουθήσει το Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood στη Μ. Βρετανία και η έκθεση Concours d’Elegance στο Pebble Beach, Καλιφόρνια. Ο 24ωρος αγώνας του Nürburgring προσφέρει την ιδανική ευκαιρία για μία ανασκόπηση της επιτυχημένης ιστορίας της BMW M GmbH με τους φίλους της μάρκας, ξυπνώντας ταυτόχρονα τον ενθουσιασμό γι’ αυτά που θα φέρει το μέλλον.

 

Facebook Comments