Άνοδος στην αγορά εσωρούχων και μαγιό

263861_442245019160030_565928129_nΗ εξεταζόμενη αγορά είναι κατακερματισμένη, μεταξύ πληθώρας καταστημάτων, διάσπαρτων σ’ όλη την Ελλάδα.

• Οι συνολικές πωλήσεις (σε αξία) των καταστημάτων εσωρούχων, μαγιό και συναφών ειδών παρουσίασαν αρνητικό ρυθμό μεταβολής (-2,8%) το 2015 σε σχέση με το 2014.
Ωστόσο, το 2016 εκτιμάται μικρή άνοδος της αγοράς κατά 1,4%.

Η σχετική μελέτη εξετάζει την αγορά των καταστημάτων λιανικής πώλησης γυναικείων, αντρικών και παιδικών εσωρούχων, μαγιό και συναφών ειδών (π.χ. πιτζάμες, κάλτσες κ.λπ.).
Τα εξεταζόμενα προϊόντα διατίθενται στην ελληνική αγορά κυρίως μέσω “εξειδικευμένων” μεμονωμένων καταστημάτων, αλυσίδων καταστημάτων λιανικής πώλησης εσωρούχων κ.λπ., αλυσίδων εκμετάλλευσης καταστημάτων ένδυσης και υπόδησης που ασχολούνται (συμπληρωματικά) και με το λιανικό εμπόριο των εξεταζόμενων ειδών καθώς και πολυκαταστημάτων.
Τα συμπεράσματα αυτά και οι προοπτικές εξέλιξης του κλάδου προκύπτουν από την πρώτη έκδοση της κλαδικής μελέτης «Καταστήματα Εσωρούχων, Μαγιό & Συναφών Ειδών»
που εκπόνησε η Διεύθυνση Οικονομικών Μελετών της ICAP Group ΑΕ.

Facebook Comments