Η MINI στην IAA Mobility 2021

 #BIGLOVE είναι ο τρόπος που επέλεξε η MINI για να δείξει πώς δύο μικρές λέξεις μπορούν να εμπνεύσουν θετική ενέργεια. Από το 1959 που γεννήθηκε, η μάρκα MINI επιδιώκει να κάνει περισσότερα με λιγότερα και να επινοεί τους πιο δημιουργικούς τρόπους για την αξιοποίηση του χώρου. Η νέα καμπάνια της Βρετανικής πολυτελούς μάρκας κάνει ένα ακόμα βήμα. #BIGLOVE είναι μία έκφραση ποικιλομορφίας / διαφορετικότητας που η εταιρεία αγκαλιάζει στην πράξη όλες τις μορφές της, καλωσορίζοντας φρέσκιες νοοτροπίες και νέες ιδέες ανεξάρτητα από την προέλευσή τους. Στην έκθεση IAA Mobility 2021 στο Μόναχο, η MINI παρουσίασε τη δική της πορεία προς μια πιο βιώσιμη κινητικότητα και ένα μέλλον ανοιχτό σε όλους σύμφωνα με τη δήλωση «Είμαστε όλοι διαφορετικοί αλλά είμαστε καλύτεροι μαζί».

 

Για τη διάρκεια της έκθεσης, με το μότο “BIG LOVE from Munich”, η MINI έβαλε το δικό της λιθαράκι στην αναμόρφωση και αναζωογόνηση μιας βιομηχανικής περιοχής στα προάστια του Μονάχου με την ονομασία “Sugar Mountain”, εστιάζοντας στη δημιουργικότητα, στα σπορ, στην εκπλήρωση προσωπικών επιθυμιών και στην κοινότητα. Η περιοχή του πρώην εργοστασίου σκυροδέματος αναβαθμίζεται με μία πολύχρωμη τοιχογραφία πάνω σε έναν παλιό τοίχο, σχεδιασμένη από τη Λονδρέζα καλλιτέχνιδα Lakwena Maciver ειδικά για την περίσταση. Το καλλιτεχνικό στυλ της Lakwena αναπτύσσεται με τολμηρά μηνύματα και λαμπερά χρώματα. Στόχος της είναι να καταστήσει την τέχνη προσιτή σε όλους. Γι’ αυτό ζωγραφίζει κυρίως σε δημόσιους χώρους, φέρνοντας την τέχνη κοντά σε ανθρώπους οι οποίοι ενδεχομένως δεν θα είχαν πρόσβαση σε αυτή με κάποιον άλλο τρόπο. Αυτή η προσέγγιση την καθιστά τον τέλειο συνεργάτη για την MINI, όπως μεταφέρεται στα μηνύματα που εμφανίζονται στην πολύχρωμη τοιχογραφία με τις φράσεις “DIFFERENT BUT GOOD TOGETHER” και “BIG LOVE”. Η εγκατάσταση θα συνεχίζει να κοσμεί την περιοχή του Obersendling στο Μόναχο και μετά το πέρας της IAA Mobility 2021.

Από το Sugar Mountain δόθηκε το έναυσμα για την καμπάνια της MINI στην IAA “Big love from Munich” με τους φίλους της μάρκας να συμμετέχουν σε ποικίλες δραστηριότητες. Συναρπαστικοί αγώνες τένις στο World Club Tennis Court, εντυπωσιακά show με ποδήλατα BMX σε πίστα pump track και κόλπα ισορροπίας στο Jam Skate Park – υπήρχε άφθονος χώρος για όσους ήθελαν αυθόρμητα να λάβουν μέρος σε κάποια σπορ δραστηριότητα ή για να εκφράσουν το προσωπικό τους στυλ. Οι ενδιαφερόμενοι είχαν επίσης τη ευκαιρία να βελτιώσουν τις DJ ικανότητές τους σε ένα σεμινάριο για DJ sets, ενώ ευχάριστη μουσική ολοκλήρωνε το τέλειο σκηνικό σε ένα τεράστιο χώρο όπου οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να συναντηθούν και να χαλαρώσουν.

 

Επιπλέον, οι λάτρεις της περιπέτειας και των υπαίθριων δραστηριοτήτων είχαν την εμπειρία ενός αστικού κάμπινγκ με τις ειδικές σκηνές οροφής της AUTOHOME για το MINI Countryman. Οι σκηνές οροφής, που παράγονται για πρώτη φορά με ανακυκλωμένα υλικά, κατασκευάζονται από μπουκάλια που έχουν περισυλλεγεί από τη θάλασσα και είναι πλήρως εναρμονισμένες με το design και το πρωτοποριακό πνεύμα της MINI, όπου η κάθε μέρα προσφέρει νέες βιώσιμες περιπέτειες και προοπτικές.

 

Η καμπάνια BIG LOVE της MINI στην IAA συνεχίστηκε στο MINI Pavillon στην Lenbachplatz στο Μόναχο, όπου οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος σε ποικίλες δραστηριότητες, από γαστρονομικές μέχρι σπορ. Ο Βρετανός σχεδιαστής μόδας Paul Smith έβαλε τη σφραγίδα του στο MINI Pavilion που μεταμορφώθηκε σε ένα συναρπαστικό και ευέλικτο και πολυμορφικό hotspot για φρέσκιες ιδέες. Το MINI STRIP, ένα custom-made μοναδικό αυτοκίνητο που δημιούργησε ο Paul Smith σε συνεργασία με την MINI, το οποίο παρουσιάστηκε εδώ, επικεντρώνεται σε θέματα βιωσιμότητας και καινοτομίας για αυξημένη περιβαλλοντική προστασία. Το MINI STRIP ανέδειξε μία καινοτόμα προσέγγιση της βιωσιμότητας στην παραγωγή αυτοκινήτων. Βασισμένο στο τρίπτυχο ‘Απλότητα, Διαφάνεια, Βιωσιμότητα’, το αυτοκίνητο αποτελεί πηγή έμπνευσης για μία πιο βιώσιμη μέθοδο σχεδίασης αυτοκινήτου.

 

Οι επισκέπτες είχαν επίσης την ευκαιρία να γνωρίσουν μελλοντικές σχεδιαστικές φιλοσοφίες ατομικής κινητικότητας και αστικών χώρων διαβίωσης μέσω εκθεμάτων και συζητήσεων με τη συμμετοχή σχεδιαστών και οραματιστών από δημιουργικές τεχνολογικές start-ups που συνδέονται με τον Επιταχυντή MINI Start-up URBAN-X. Οι ιδέες που παρουσιάστηκαν συζητήθηκαν ζωντανά με πρωτοπόρους από την πλατφόρμα διαλόγου “The Sooner Now” υπό το μότο “The city of tomorrow is made today” (η πόλη του αύριο δημιουργείται σήμερα).

 

Ο διάλογος αυτός μεταξύ των οραματιστών και της κοινότητας MINI κατά τη διάρκεια της IAA Mobility 2021 ήταν αφιερωμένος αποκλειστικά στα κρίσιμα θέματα της εποχής μας με τα οποία ασχολείται η MINI: αστική κινητικότητα, βιωσιμότητα, κοσμοπολιτισμός και ατομικότητα. Με αυτό τον τρόπο, η προσανατολισμένη στο μέλλον μάρκα κατάφερε δημιουργήσει θετικά ερεθίσματα και μία αίσθηση που διαρκεί – #BIGLOVE.

 

Facebook Comments