Η Daimler Trucks παρουσιάζει τη στρατηγική της για την ηλεκτρική κινητικότητα

0
48

Η Daimler Trucks παρουσιάζει τη στρατηγική της για την ηλεκτρική κινητικότητα. Παγκόσμια πρεμιέρα του πρωτότυπου φορτηγού της Mercedes-Benz με κυψέλη καυσίμου.

Mercedes-Benz GenH2 Truck, φορτηγό με κυψέλη καυσίμου και αυτονομία 1.000 και πλέον χιλιομέτρων, για ευέλικτες και απαιτητικές μεταφορές μεγάλων αποστάσεων – δοκιμές πελατών το 2023, έναρξη μαζικής παραγωγής κατά το δεύτερο μισό της τρέχουσας δεκαετίας.Mercedes-Benz eActros LongHaul, ηλεκτρικό φορτηγό με μπαταρία και αυτονομία περίπου 500 χιλιομέτρων, για ενεργειακά αποδοτικές μεταφορές σε προγραμματιζόμενα δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων – η μαζική παραγωγή προβλέπεται ότι θα ξεκινήσει το 2024.Mercedes-Benz eActros, ηλεκτρικό φορτηγό με μπαταρία και αυτονομία 200 και πλέον χιλιομέτρων, για βαριές, αστικές διανομές – έναρξη μαζικής παραγωγής το 2021.Η αρχιτεκτονική της παγκόσμιας πλατφόρμας ePowertrain προσφέρει συνέργειες και οικονομίες κλίμακας.Martin Daum, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler Truck AG και Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG: «Οι πελάτες μας λαμβάνουν ορθολογικές αγοραστικές αποφάσεις και δεν προτίθενται να συμβιβαστούν σε ό,τι αφορά την καθημερινή πρακτικότητα, το φορτίο και την αυτονομία των φορτηγών τους. Με τα εναλλακτικά συστήματα κίνησης της Mercedes-Benz – το GenH2 Truck, το eActros LongHaul και το eActros – καθώς και με τα ηλεκτρικά φορτηγά μάρκας Freightliner και FUSO, εστιάζουμε ξεκάθαρα στις απαιτήσεις των πελατών και δημιουργούμε για εκείνους εναλλακτικές με πραγματικά ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα σε τοπικό επίπεδο.

Facebook Comments