H Ford επιταχύνει την έρευνα και εξέλιξη στον τομέα των μπαταριών

  • Βασισμένη στην εμπειρία σχεδόν δύο δεκαετιών στον τομέα των μπαταριών, η Ford δημιουργεί ένα νέο παγκόσμιο κέντρο αριστείας με την ονομασία Ford Ion Park στο νοτιοανατολικό Μίσιγκαν. Παράλληλα, συστήνεται ειδική ομάδα που έχει ως στόχο την παράδοση σε μεγάλους όγκους παραγωγής μπαταριών υψηλής τάσης και τη βελτίωση της αυτονομίας, σε συνδυασμό με τη μείωση του κόστους για τους πελάτες

  • Το Ford Ion Park θα χρησιμοποιεί προηγμένο εξοπλισμό για την πιλοτική δοκιμή νέων μεθόδων παραγωγής που θα επιτρέψουν στη Ford να επεκτείνει γρήγορα επαναστατικά σχέδια κυψελών μπαταριών με πρωτοποριακά υλικά

  • Η εταιρεία πραγματοποιεί μία επένδυση ύψους 185 εκατομμυρίων δολαρίων σε συνεργατικό εργαστήριο (lab) που θα ανοίξει την ερχόμενη χρονιά με σκοπό τόσο την εξέλιξη και κατασκευή κυψελών και συστοιχιών μπαταριών ιόντων λιθίου και στερεάς κατάστασης, όσο και τη δοκιμή νέων μεθόδων στον τομέα της παραγωγής. Την ίδια στιγμή, η ομάδα θα βελτιστοποιήσει όλους τους τομείς της αξιακής αλυσίδας – από την εξόρυξη πρώτων υλών μέχρι την ανακύκλωση

Η Ford ανακοίνωσε την ίδρυση ενός νέου, παγκόσμιου κέντρου αριστείας με την ονομασία Ford Ion Park με στόχο την επιτάχυνση της έρευνας και εξέλιξης στον τομέα των μπαταριών, καθώς και στην τεχνολογία κυψελών, συμπεριλαμβανομένης της μελλοντικής παραγωγής τους.

«Ήδη επεκτείνουμε την παραγωγή αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων σε όλο τον κόσμο καθώς όλο και περισσότεροι πελάτες βιώνουν και επιθυμούν τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης μηδενικών ρύπων» δήλωσε ο Hau ThaiTang, chief product platform & operations officer της Ford. «Η επένδυση σε περισσότερη έρευνα και εξέλιξη θα μας βοηθήσει να επιταχύνουμε τη διαδικασία ώστε να προσφέρουμε περισσότερα, ακόμα καλύτερα, χαμηλότερου κόστους EV στους πελάτες με την πάροδο του χρόνου.»

Η εταιρεία θα αξιοποιήσει τεχνογνωσία σχεδόν δύο δεκαετιών στο συγκεκριμένο τομέα συγκροτώντας μία διεπιστημονική ομάδα 150 ειδικών για την εξέλιξη μπαταριών, την έρευνα, την κατασκευή, τον σχεδιασμό, την προμήθεια, την ποιότητα και τη χρηματοδότηση τους, που θα βοηθήσει τη Ford στην ταχύτερη ανάπτυξη και κατασκευή κυψελών και συστοιχιών μπαταριών.

Η ομάδα του Ford Ion Park διερευνά επίσης καλύτερες ευκαιρίες ενσωμάτωσης και καινοτομίας σε όλους τις πτυχές της αξιακής αλυσίδας – από την εξόρυξη των πρώτων υλών μέχρι την ανακύκλωση των μπαταριών – συνεργαζόμενη με όλες τις ομάδες της Ford. Σε αυτές περιλαμβάνονται βασικοί προμηθευτές και συνεργάτες της εταιρείας, καθώς και ειδικοί από το νέο Battery Benchmarking & Test Laboratory και το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Ford.

«Δημιουργούμε νέα εργαλεία και λύσεις που απαιτούνται για ένα προσιτό και καλύτερο μέλλον, απαλλαγμένο από τον άνθρακα» δήλωσε ο ThaiTang said. «Εκσυγχρονίζουμε τις δυνατότητες εξέλιξης και παραγωγής μπαταριών της Ford για να μπορέσουμε να ελέγξουμε καλύτερα τα κόστη και τις μεταβλητές στην παραγωγή ώστε να την επεκτείνουμε σε όλο τον κόσμο με ταχύτητα και ποιότητα.»

Η ομάδα του Ford Ion Park έχει ήδη ξεκινήσει τις εργασίες της. Επιπλέον, ένα συνεργατικό εργαστήριο στο νοτιοανατολικό Μίσιγκαν που θα ασχοληθεί με την ανάπτυξη, δοκιμή και κατασκευή κυψελών και συστοιχιών μπαταριών για οχήματα θα ανοίξει στα τέλη της επόμενης χρονιάς ύστερα από επένδυση ύψους 185 εκατομμυρίων δολαρίων.

Αυτό το κορυφαίων προδιαγραφών εργαστήριο επιφάνειας 18.580 τ.μ. θα περιλαμβάνει εξοπλισμό για τη σχεδίαση και κατασκευή ηλεκτροδίων, κυψελών και συστοιχιών και θα χρησιμοποιεί προηγμένη τεχνολογία για την πιλοτική δοκιμή νέων τεχνικών παραγωγής που θα επιτρέψουν στη Ford να επεκτείνει γρήγορα επαναστατικά σχέδια κυψελών μπαταριών με πρωτοποριακά υλικά.

Ο Anand Sankaran θα ηγηθεί της ομάδας του Ford Ion Park ως διευθυντής. Διαθέτοντας εμπειρία 30 ετών, ο βετεράνος της Ford αξιοποιεί στη νέα του θέση την εμπειρία δεκαετιών που διαθέτει στις μπαταρίες και τον εξηλεκτρισμό – ο Anand Sankaran είναι σήμερα διευθυντής της εταιρείας στον τομέα Electrified Systems Engineering, νικητής του Henry Ford Technology Award το 1999 για το έργο του στον εξηλεκτρισμό στο Ford Research Lab και υπεύθυνος προϊοντικής εξέλιξης που εφάρμοσε τις ερευνητικές και τεχνικές καινοτομίες του σε βασικά οχήματα παραγωγής της εταιρίας, όπως το βραβευμένο Escape Hybrid πρώτης γενιάς, η 2021 Mustang MachE και το 2022 F-150 Hybrid.

Ο Sankaran κατέχει επίσης 32 αμερικανικά διπλώματα ευρεσιτεχνίας σε τεχνολογίες που σχετίζονται με τα υβριδικά οχήματα και τα ηλεκτρονικά ισχύος και είναι υπότροφος του Institute of Electrical & Electronics Engineers.

«Το σύγχρονο ταξίδι της Ford στο χώρο των EV ξεκίνησε με το Escape Hybrid το 2004, το πρώτο στον κόσμο υβριδικό SUV, και συνεχίζεται μέχρι σήμερα με απώτερο σκοπό τη δημιουργία ασυμβίβαστων οχημάτων για έναν καλύτερο κόσμο» δήλωσε ο Anand Sankaran.

Αποστολή της ομάδας του Ford Ion Park είναι η βελτιστοποίηση των μπαταριών για πελάτες με ποικίλες απαιτήσεις – όπως άτομα που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο για τις καθημερινές μετακινήσεις αλλά και λάτρεις των επιδόσεων και διαχειριστές στόλων επαγγελματικών οχημάτων.

Η ομάδα θα αξιοποιήσει το feedback των πελατών για τη βελτιστοποίηση των τεχνολογιών στις μπαταρίες, οι οποίες εξασφαλίζουν την απόδοση και τις δυνατότητες που εκτιμούν περισσότερο οι κάτοχοι οχημάτων κοινής ωφέλειας, φορτηγών, επαγγελματικών αυτοκινήτων, καθώς και οι διαχειριστές στόλων. Όλα αυτά σηματοδοτούν τη δημιουργία διαφορετικών μπαταριών και τεχνολογιών που προσφέρουν αφενός υψηλές δυνατότητες ρυμούλκησης και offroad οδήγησης για κατόχους επαγγελματικών οχημάτων, αφετέρου υψηλή αποδοτικότητα σε αστικές συνθήκες κυκλοφορίας για διαχειριστές στόλων σε όλο τον κόσμο.

Ένα νέο εργαστήριο θα υποστηρίξει τις εργασίες εξέλιξης του Ford Ion Park

Το νέο Battery Benchmarking & Test Laboratory της Ford στο Allen Park του Μίσιγκαν θα βοηθήσει στη γρήγορη αξιολόγηση και δοκιμή μπαταριών με τις κατάλληλες κυψέλες και χημική σύσταση, οι οποίες αναμένεται να τροφοδοτήσουν την ολοένα και πιο ευρεία γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων της Ford, ώστε να καλύπτουν τις διαφορετικές ανάγκες των πελατών.

«Ενώ μερικοί κατασκευαστές αυτοκινήτων ουσιαστικά έχουν περιορίσει τις επιλογές τους, εμείς θα χρησιμοποιήσουμε αυτό το εργαστήριο με τη βοήθεια των συνεργατών και προμηθευτών μας για να προσαρμόσουμε τις μπαταρίες στα οχήματά μας και στις ανάγκες των πελατών διερευνώντας λύσεις στις μπαταρίες ιόντων λιθίου επόμενης γενιάς, καθώς και σε εκείνες στερεού τύπου» δήλωσε ο Sankaran.

Το Battery Benchmarking & Test Laboratory της Ford που άνοιξε στα τέλη της προηγούμενης χρονιάς, έχει 150 θαλάμους δοκιμών και 325 κανάλια για διαδικασίες εξέλιξης. Οι ειδικοί του εργαστηρίου, το οποίο εκτείνεται σε μία επιφάνεια 17.187 τ.μ. και αντιπροσωπεύει μία επένδυση ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων, έχουν ήδη αναλύσει πάνω από 150 τύπους κυψελών.

Το προηγμένο εργαστήριο περιλαμβάνει αίθουσες για δοκιμές κυψελών και συστοιχιών μπαταριών, πάγκους δοκιμών, καθώς και εγκαταστάσεις που υποστηρίζουν την επικύρωση του σχεδιασμού των μπαταριών, το καλιμπράρισμά τους αλλά και την εξέλιξη μονάδων διαφορετικής χημικής σύστασης. Η ομάδα του εργαστηρίου μπορεί επίσης να αναπαράγει τόσο την απόδοση των μπαταριών μαζικής παραγωγής υπό ακραίες καιρικές συνθήκες. όσο και σενάρια χρήσης τους από τον πελάτη, επιταχύνοντας έτσι την υιοθέτησή τους σε μελλοντικά οχήματα.

Κερδίζοντας momentum

Η Ford ανακοίνωσε φέτος τη δέσμευσή της να επενδύσει τουλάχιστον 22 δις δολάρια μέχρι το 2025 στη δημιουργία συνδεδεμένων, ηλεκτροκίνητων οχημάτων, βασισμένων στην παράδοσή της, ξεκινώντας με εκδόσεις EV των δημοφιλέστερων μοντέλων της.

Στη Β. Αμερική, η Ford Mustang MachE ήδη σημειώνει μεγάλη επιτυχία, ήδη από την έναρξη των πωλήσεών της. Επιπλέον, το αμιγώς ηλεκτρικό Ford Transit θα αρχίσει να πωλείται προς το τέλος της χρονιάς, με το πλήρως ηλεκτρικό F-150 να αναμένεται στα μέσα του 2022.

Dane Hardware, Ford Motor Co. design and release engineer, and Mary Fredrick, Ford Motor Co. battery validation engineer, measure the voltage of a battery using a digital multi-meter at Ford’s Battery Benchmarking and Test Laboratory in Allen Park, Michigan. Since this battery is not connected to a test setup, the meter is used to confirm the battery voltage and check isolation.

Στην Ευρώπη, η Ford προχωρά στον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της μέχρι το 2030, με τη γκάμα επαγγελματικών οχημάτων της να είναι 100% απαλλαγμένη από ρύπους – με αμιγώς ηλεκτρικά ή plugin hybrid μοντέλα – μέχρι το 2024. Η Ford επενδύει επίσης 1 δις δολάρια σε ένα νέο κέντρο παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων στην Κολωνία, στο οποίο θα κατασκευάζεται από το 2023 ένα μαζικής παραγωγής ηλεκτρικό επιβατικό όχημα για τους Ευρωπαίους πελάτες.

Στην Κίνα, η Ford προετοιμάζει την παραγωγή της Mustang MachE για πελάτες της τοπικής αγοράς αργότερα μέσα στη χρονιά. Πρόσφατα μάλιστα η εταιρεία ανακοίνωσε την ίδρυση ενός τμήματος που θα ασχολείται με τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία (BEV) και θα υιοθετεί ήδη από φέτος ένα μοντέλο και δίκτυο άμεσων πωλήσεων που θα ανέλθει σε 20 σημεία σε σημαντικές πόλεις σε όλη την Κίνα. Επιπλέον, η Ford έχει συνεργαστεί με την State Grid & NIO στην Κίνα για να προσφέρει στους πελάτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων πρόσβαση σε περισσότερους από 300.000 δημόσιους σταθμούς φόρτισης, από τους οποίους οι 160.000 είναι ταχείας φόρτισης, σε περισσότερες από 340 πόλεις σε όλη τη χώρα.

Αποδεδειγμένη τεχνογνωσία εξηλεκτρισμού

Η Ford εμπλέκεται ενεργά στην έρευνα στον τομέα των μπαταριών καθώς και στα ηλεκτρικά οχημάτων, ξεκινώντας με τον Henry Ford και τον Thomas Edison. Μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει διασφαλίσει πάνω από 2.500 αμερικανικά διπλώματα ευρεσιτεχνίας σε τεχνολογίες εξηλεκτρισμού, ενώ εκκρεμούν επιπλέον 4.300 πατέντες.

Από το 2004, η Ford έχει πουλήσει πάνω από 1 εκατομμύριο υβριδικά, plugin υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και έχει ενσωματώσει τέσσερις γενιές μπαταριών στα οχήματά της. Μέχρι το τέλος της χρονιάς, η εταιρεία θα κατασκευάζει ηλεκτροκίνητα οχήματα και υποστηρικτικές τεχνολογίες σε περισσότερα από 15 εργοστάσια συναρμολόγησης κινητήρων και οχημάτων σε όλο τον κόσμο.

Η Ford συναρμολογεί υβριδικά συστήματα μπαταριών και ηλεκτροκινητήρες στο Μίσιγκαν από το 2012 εγκαινιάζοντας στη συγκεκριμένη πολιτεία το 2010 το δικό της κέντρο αριστείας για τον εξηλεκτρισμό των οχημάτων της.

Την ίδια χρονιά, η Ford επένδυσε 135 εκατομμύρια δολάρια στη σχεδίαση, εξέλιξη και παραγωγή των παραπάνω εξαρτημάτων που προορίζονταν για υβριδικά οχήματα. Πέραν της πρόσληψης περισσότερων από 50 μηχανικών εξειδικευμένων στα ηλεκτρικά οχήματα, η συγκεκριμένη επένδυση περιελάμβανε συνολικά τη δημιουργία 170 θέσεων εργασίας τόσο στο εργοστάσιο Rawsonville για τη συναρμολόγηση μπαταριών, όσο και στη μονάδα κατασκευής συστημάτων μετάδοσης στο VanDyke για τη συναρμολόγηση ηλεκτροκινητήρων.

Facebook Comments