+9,6% οι πωλήσεις νέων ΙΧ αυτοκινήτων

Ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων κατά το Μάρτιο 2021.

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:

Μάρτιος 2021

Μάρτιος 2020

Μεταβολή

Καινούργια επιβατικά

8.984

3.743

+140,0%

Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα)

1.119

413

+170,9%

Καινούργια λεωφορεία

19

19

+0,0%

Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc)

3.211

1.548

+107,4%

Ιανουάριος -Μάρτιος 2021

Ιανουάριος -Μάρτιος 2020

Μεταβολή

Καινούργια επιβατικά

23.439

21.390

+9,6%

Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα)

2.572

1.748

+47,1%

Καινούργια λεωφορεία

59

113

47,8%

Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc)

7.148

6.086

+17,4%

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως το Μάρτιο, έχει ως εξής:

Segment

Μάρτιος 2021

Μάρτιος 2020

Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

Ιανουάριος -Μάρτιος 2021

Ιανουάριος -Μάρτιος 2020

Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

A

9,6%

12,3%

-2,7

7,9%

10,3%

-2,5

A-SUV

1,5%

1,1%

+0,3

1,2%

1,9%

-0,6

A TOTAL

11,0%

13,4%

-2,4

9,1%

12,2%

-3,1

B

30,1%

26,8%

+3,3

30,8%

29,2%

+1,6

B-SUV

19,4%

18,0%

+1,4

19,9%

18,1%

+1,8

B TOTAL

49,5%

44,8%

+4,7

50,7%

47,3%

+3,4

C

12,5%

13,0%

-0,5

12,8%

12,8%

+0,0

C-SUV

20,1%

22,1%

-2,0

21,2%

21,1%

+0,1

C TOTAL

32,6%

35,1%

-2,4

34,1%

33,9%

+0,2

D

3,0%

1,5%

+1,5

2,2%

1,4%

+0,8

D-SUV

2,5%

2,1%

+0,4

2,5%

2,6%

-0,1

D TOTAL

5,5%

3,6%

+1,9

4,7%

4,0%

+0,7

E

0,1%

0,2%

+0,0

0,1%

0,2%

-0,1

E-SUV

0,2%

0,5%

-0,3

0,4%

0,3%

+0,1

E TOTAL

0,4%

0,7%

-0,3

0,5%

0,5%

+0,0

F-G

0,0%

0,0%

+0,0

0,0%

0,0%

+0,0

F-G-SUV

0,1%

0,1%

+0,0

0,1%

0,1%

+0,0

F-G TOTAL

0,1%

0,2%

+0,0

0,1%

0,2%

+0,0

SPORTS

0,1%

0,2%

0,1

0,1%

0,1%

0,1

MPV

0,1%

0,2%

-0,1

0,1%

0,1%

+0,1

MPV-M/COMBI

0,7%

1,9%

-1,2

0,6%

1,7%

1,1

100,0%

100,0%

0,0

100,0%

100,0%

0,0

(Εκ των οποίων SUV

43,8%

43,9%

-0,1

45,3%

44,0%

+1,3)

Μάρτιος 2021

Μάρτιος 2020

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)

Ιανουάριος –

Μάρτιος 2021

Ιανουάριος –

Μάρτιος 2020

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)

Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Δεκ. ‘20*

Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Δεκ. ‘19*

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)

Βενζίνη

49,8%

57,5%

-7,7

49,1%

58,3%

9,2

47,5%

57,8%

-10,3

Πετρέλαιο

21,5%

25,7%

-4,2

21,6%

27,1%

5,5

28,0%

31,6%

-3,6

Υβριδικά (HEV)

20,6%

13,5%

+7,1

21,5%

12,1%

+9,4

11,9%

5,7%

+6,2

Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV)

6,4%

1,1%

+5,3

5,5%

0,7%

+4,8

10,5%

3,0%

+7,6

Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου)

1,1%

2,1%

1,0

1,4%

1,8%

0,4

2,1%

2,0%

+0,1

Υγραέριο

(αμιγώς ή διπλού καυσίμου)

0,5%

0,0%

+0,5

0,9%

0,0%

+0,9

*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και το Φεβρουάριο ως εξής:

Φεβρουάριος 2021

Φεβρουάριος 2020

Μεταβολή

Ιανουάριος –Φεβρουάριος 2021

Ιανουάριος –Φεβρουάριος 2020

Μεταβολή

ΕΕ(1)

771.486

956.430

-19,3%

1.498.116

1.912.877

-21,7%

ΕΕ 14(2)

679.970

854.000

-20,4%

1.326.171

1.701.095

-22,0%

ΕΕ(1) + EFTA(3)

798.858

986.578

-19,0%

1.551.498

1.972.084

-21,3%

Ελλάδα

6.689

7.862

-14,9%

14.455

17.647

-18,1%

(1) ΕΕ των 27, εκτός της Μάλτας, που δεν αποδίδει στοιχεία σε μηνιαία βάση.

(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.

(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.

Facebook Comments