1η εμφάνιση και συμμετοχή του νέου μονοθεσίου DS E-TENSE FE21 της DS Automobiles, στον 2ο αγώνα του Πρωταθλήματος της Formula E, στη Ρώμη

Η έναρξη της σεζόν ήταν πλούσια σε συναισθήματα για την DS Automobiles! Στο δεύτερο E-Prix του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος ABB FIA 2021 που θα πραγματοποιηθεί στη Ρώμη της Ιταλίας στις 10 και 11 Απριλίου, έρχεται μια ακόμα ιδιαίτερα σημαντική στιγμή. Σε αυτόν τον δεύτερο αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της Formula E, η DS Automobiles θα λανσάρει το DS E-TENSE FE21, το μονοθέσιο που θα πάρει τη σκυτάλη από τον πρωταθλητή DS E-TENSE FE20.

Η DS Automobiles θα επωφεληθεί από τις κορυφαίες τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης και την ανανέωση σχεδόν όλων των μερών του, ο κινητήρας εξελίχθηκε από την DS Performance, το αγωνιστικό τμήμα της DS Automobiles, αντιπροσωπεύει ένα μεγάλο τεχνολογικό “βήμα εμπρός”. Το νέο μονοθέσιο DS E-TENSE FE21 είναι εξοπλισμένο με νέο κινητήρα, νέο κιβώτιο ταχυτήτων και σύστημα ανάκτησης της ενέργειας που έχουν εξελιχθεί σημαντικά σε σχέση με το προηγούμενο μονοθέσιο, εμφανίζοντας πολύ καλύτερα δεδομένα απόδοσης από τον προκάτοχό του. Οι μηχανικοί της Total συνέβαλαν στην ανάπτυξη του νέου κινητήρα, συνεργαζόμενοι στενά με τους αντίστοιχους της DS Performance για την επεξεργασία συγκεκριμένων καινοτομιών σε ότι έχει να κάνει με τα λιπαντικά και ψυκτικά υγρά που είναι απαραίτητα για την πιο αποδοτική λειτουργία.

Το νέο αυτό ηλεκτρικό σύνολο, είναι μια πραγματική τεχνολογική “βιτρίνα” για τα αυτοκίνητα της DS Automobiles, έχει πάρει έγκριση τύπου για 2 χρόνια και με αυτό η ομάδα της DS Automobiles στοχεύει σε ένα τρίτο double τίτλων στην Formula Ε.

Xavier Mestelan Pinon, Διευθυντής DS Performance:

Εκτός από το γεγονός ότι είναι ένας εμβληματικός αγώνας του Πρωταθλήματος της Formula Ε, ο αγώνας στη Ρώμη θα σηματοδοτήσει επίσης μια σημαντική στιγμή για την DS Automobiles. Είναι ο αγώνας όπου θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά το νέο μας μονοθέσιο με το βελτιωμένο ηλεκτρικό σύνολο, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί, σύμφωνα με τους κανονισμούς, μέχρι το τέλος και της επόμενης σεζόν. Είναι ολιστικά επανασχεδιασμένο και θα επιφέρει σημαντικά κέρδη σε επίπεδο απόδοσης. Όλα αυτά πρέπει φυσικά να επικυρωθούν σε συνθήκες αγώνα, αλλά η ομάδα είναι σίγουρη για το τελικό αποτέλεσμα. Το DS E-TENSE FE21 θα πρέπει να αποτελέσει ένα πολύ βασικό πλεονέκτημα για τους οδηγούς μας και την ομάδα στην προσπάθειά τους για ένα νέο double τίτλων, οδηγών και ομάδων! Επίσης, με την ευκαιρία θέλω να σας πω πως ο αγώνας του ερχόμενου σαββατοκύριακου, θα σηματοδοτήσει και την έναρξη της προσπάθειας του Thomas Chevaucher από τη θέση του Επικεφαλής της DS Performance στην οποία με διαδέχεται. Θέλω να συγχαρώ τον Thomas για την μέχρι τώρα πορεία του και να τον ευχαριστήσω ειλικρινά για όσα έχουμε επιτύχει όλα αυτά τα χρόνια. Είμαι σίγουρος ότι ξέρει πώς να οδηγήσει την ομάδα σε νέες επιτυχίες! Εκμεταλλευόμενος την ευκαιρία, θέλω επίσης να πω ένα θερμό “αντίο και ευχαριστώ” σε κάθε μέλος της “ομάδας μου”, με το οποίο έχω μοιραστεί τόσες πολλές εξαιρετικές στιγμές. Με συγκίνηση θα χωρίσω από τη συντροφιά με τόσο ταλαντούχους ανθρώπους, που ήταν ουσιαστικά μια οικογένεια. Θα συνεχίσω να παρακολουθώ στενά τα επιτεύγματά τους – αν και αυτό δεν θα είναι πολύ δύσκολο, καθώς είμαι σίγουρος ότι η ομάδα θα εμφανίζεται συχνά στα υψηλότερα σκαλοπάτια των βάθρων!”

Τεχνικές προδιαγραφές του DS E-TENSE FE21

Τύπος: Μονοθέσιο

Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 5,16m x 1,77m x 1,05m

Μεταξόνιο: 3,10m

Βάρος: 903 kg κατ’ ελάχιστον, με τον οδηγό

Μπαταρία: 52 kWh, με βάρος 385 kg

Κινητήρας: Ηλεκτρικός τοποθετημένος πίσω με κίνηση στους πίσω τροχούς

Μέγιστη ισχύς: 250 kW (338 Ίπποι)

Σύστημα ανάκτησης ενέργειας: 250 kW

Τροφοδοσία:900 V

Φρένα: Αεριζόμενα δισκόφρενα από ανθρακόνημα, 4πίστονες δαγκάνες

Τελική ταχύτητα: 230 km/h

0-100 km/h: 2,8 δευτερόλεπτα

Ελαστικά: Michelin Pilot Sport EV Season 7, 245x40R18 (Εμπρός), 305x40R18 (Πίσω)

Facebook Comments