19η Ανάβαση Στυρφάκων-Μοσχοκαρυάς

21752329_768806603300940_9049661798691760910_nτη θεαματική και κατά κάποιο τρόπο νοσταλγική επιστροφή της Ανάβασης Μοσχοκαρυάς στον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό, μετά από οκτώ χρόνια, νικητής στην Κατηγορία Ν αναδείχθηκε ο Γιάννης Ποτουρίδης (Mitsubishi Evo IX), ταχύτερος στην Κατηγορία Α ήταν ο Γιώργος Κυρίτσης  (Mitsubishi Lancer Evo VII), την Κατηγορία Ε κέρδισε ο Παρασκευάς Φούρλας (Honda Civic) και τη Formula Saloon ο Αποστόλης Κυριακούδης (Nissan 200SX).21558708_768806349967632_3310383526664840877_n

Τους αγωνιζόμενους της SEAJETS 19ης Ανάβαση Στυρφάκων-Μοσχοκαρυάς, 5ου αγώνα Πανελληνίου Κυπέλλου Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδας, υποδέχθηκε μια ηλιόλουστη μέρα στην κοιλάδα του Σπερχειού. Προς το μεσημέρι η άνοδος της θερμοκρασίας δυσκόλεψε το έργο τους, όμως δεν στάθηκε ικανή να εμποδίσει την πλειοψηφία των οδηγών να βελτιώσουν στο δεύτερο σκέλος τους χρόνους τους – κάτι που, αναμφίβολα, οφείλεται και στη γόμα που είχε στρωθεί στην άσφαλτο από την πρώτη ανάβαση. 21462867_768806733300927_8982578067690810802_n

Λίγο έξω από τα όρια των Στυρφάκων και από το Service που -με την αμέριστη τεχνική βοήθεια της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδος, διά της Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδας- φιλοξενήθηκε στη σκιά της καινούριας σιδηροδρομικής γέφυρας, η διαδρομή των 3,3 χιλιομέτρων καλύφθηκε από τους αγωνιζόμενους σε χρόνο μεταξύ δύο και τριών λεπτών. Πολλοί εξ αυτών, πάντως, επέλεξαν με θεαματικές πλαγιολισθήσεις να προσφέρουν θέαμα στους θεατές, αντί να κυνηγήσουν τον απόλυτο χρόνο. 21462872_768806243300976_3034547626071251606_n

Στην αφετηρία του αγώνα παρουσιάστηκαν 20 από τα 21 αυτοκίνητα, καθώς ένα μικρό ατύχημα στις χρονομετρημένες δοκιμές του Σαββάτου προκάλεσε ζημιά στο Skoda Fabia του Σάββα Ποτουρίδη, η οποία δεν ήταν εφικτό να επιδιορθωθεί μέχρι το σημερινό αγώνα – με αποτέλεσμα να μην εκκινήσει. Κατά τα άλλα, και στις τέσσερις κατηγορίες του αγώνα -Ν, Α, Ε και Formula Saloon- οι νικητές Γιάννης Ποτουρίδης, Γιώργος Κυρίτσης, Παρασκευάς Φούρλας και Αποστόλης Κυριακούδης αντίστοιχα, πέτυχαν και στα δύο σκέλη τον ταχύτερο χρόνο. 21463109_768806546634279_494455969898435874_n

Στην Κατηγορία Ν, πίσω από τον Ποτουρίδη, που φυσικά ήταν ο νικητής και της Κλάσης Ν4 με συνολικό χρόνο των δύο περασμάτων 4:25.76, τερμάτισε ο Νικόλαος Ζιώβας (Mitsubishi Lancer Evo IX) της ίδιας κλάσης. Ο τρίτος της κατηγορίας Νικόλαος Ντούρας (Peugeot 206 RC), ηταν ο πρώτος της Κλάσης Ν3, ενώ την πεντάδα της Κατηγορίας έκλεισαν ο Αγαμέμνων Τσακωνίτης (Subaru Impreza) και ο Ανδρέας Ντούσιας (Peugeot 106 Rallye).

Στην Κατηγορία Α δεν υπάρχουν πολλά να ειπωθούν, καθότι υπήρχε μόνο η συμμετοχή του Κυρίτση στην Α8 και του Μίλτου Πλατώνη στην Α5, ο οποίος έδωσε το παρόν στη Μοσχοκαρυά και για να ρυθμίσει το νέο του Toyota Yaris. 21558598_768806446634289_3848200158538633129_n

Πίσω από τον Φούρλα, που μαζί με τη νίκη της Κατηγορίας Ε φυσικά βγήκε νικητής της μάχης έξι αγωνιζόμενων στην Κλάση Ε11, τερμάτισε ο Δημήτρης Πλακούτσης (Peugeot 206 RC GTi 1800) επίσης της Ε11, ενώ ο τρίτος της Κατηγορίας Ανδρέας Γρηγορόπουλος (Peugeot 206 RC GTi 1800) ήταν και ο νικητής της Κλάσης Ε10. Την πρώτη πεντάδα έκλεισαν οι Κωνταντίνος Αντωνίου και Παναγιώτης Αρμυριώτης με δύο Ford Escort RS2000. Στη συνέχεια, οι Κωνσταντίνος Μυλωνάς (Toyota Corolla KE30) και Μάριος Πατονίδης (Citroen Saxo VTS) έκλεισαν την τριάδα της Ε10, και οι Γεώργιος Δήμος και Γεώργιος Μόσχος, με δύο Ford Escort, την εννιάδα της Ε. 

Πολλοί αγωνιζόμενοι της Ε πάντως ακολούθησαν την προσέγγιση πιο θεαματικής οδήγησης, όπως και οι οδηγοί της εκρηκτικής Formula Saloon. Ο νικητής Κυριακούδης ήταν και νικητής της FST2, ενώ το βάθρο έκλεισαν οι δύο συμμετέχοντες της FSA, Αναστάσιος Δόμπρης και Σωτήρης Δήμος, με δύο πισωκίνητες BMW E30. Πίσω τους ακολούθησε το τετρακίνητο Audi A4 2.0 STW FS του Αχιλλέα Μποχώρη.

Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.) ευχαριστεί όλους τους αγωνιζόμενους και τις ομάδες τους για τη συμμετοχή τους, τον μεγάλο χορηγό του αγώνα SEAJETS, καθώς και την  Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος και Περιφερειακή Ενότητα Φθιώτιδας, τον οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, καθώς και όλους τους υποστηρικτές και χορηγούς επικοινωνίας του αγώνα. Η βοήθειά τους υπήρξε κομβικής σημασίας για την αναβίωση της φημισμένης Ανάβασης Μοσχοκαρυάς.

21558708_768806349967632_3310383526664840877_n

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ

Γιάννης Ποτουρίδης (Mitsubishi Evo IX) – Νικητής Κατηγορίας Ν και Κλάσης Ν4

«Ο αγώνας ήταν πάρα πολύ καλός. Για εμάς κύλησε όμορφα. Ήρθαμε να δούμε το αυτοκίνητο, να το τεστάρουμε για τους επόμενους αγώνες του πρωταθλήματος. Θεωρώ ότι βρισκόμαστε σε ένα πολύ καλό στάδιο και πιστεύω ότι αυτή η διαδρομή ήταν η απόλυτη για να κάνω αυτό που θέλω. Νομίζω ότι πρέπει να γίνεται πιο συχνά αυτή η Ανάβαση γιατί είναι πολύ τεχνική, γρήγορη, και είναι κρίμα να μην ενταχθεί και στο Πρωτάθλημα».

 

Νικόλαος Ζιόβας (Mitsubishi Evo IX) – 2ος Κατηγορίας Ν και Κλάσης Ν4

«Είναι πολύ μικρή [διαδρομή] η Ανάβαση για να έχει κανείς ένα καλό αποτέλεσμα μετά από μεγάλη αποχή. Ελπίζω να καθιερωθεί η Ανάβαση Μοσχοκαρυάς γιατί είναι πάρα πολύ τεχνική, και οδηγικά πολύ ευχάριστη. Η Λέσχη εδώ πάντα προσπαθεί για το καλύτερο, και σε μικρούς και σε μεγάλους αγώνες. Θα ήθελα να πω να μείνει η Μοσχοκαρυά στο πρόγραμμα, και να μπει και στο Πρωτάθλημα το χρόνου. Ο Ποτουρίδης, που τρέχει σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς στις Αναβάσεις, σαφώς ήταν καλύτερος από εμάς και μείναμε δεύτεροι».

 

Νικόλαος Ντούρας (Peugeot 206 RC) – 3ος Κατηγορίας Ν και 1ος Κλάσης Ν3

«Πρώτη φορά ήρθαμε στη Μοσχοκαρυά, πιο πολύ για να ξεσκουριάσουμε μετά από τη μεγάλη αποχή που είχαμε μετά την Ανάβαση Κύμης. Όλα πήγαν κατ’ ευχήν, και κατεβάζαμε διαδοχικά το χρόνο μας αρκετά με κάθε σκέλος. Ο αγώνας ήταν πολύ καλός και η Λέσχη άξια, συγχαρητήρια σε όλους».

 

Γιώργος Κυρίτσης (Mitsubishi Lancer EvoVII) – 1ος Κατηγορίας A

«Σήμερα η Ανάβαση Μοσχοκαρυάς μετά από πολλά χρόνια έγινε ξανά. Εγώ είχα τη διπλή χαρά να τρέξω κιόλας, μετά από πολλά χρόνια. Ήταν μια διαφορετική εμπειρία και όλα ήταν πολύ ωραία. Η οργάνωση υπήρξε άψογη και βέβαια να ευχαριστήσουμε τους φορείς, την Περιφέρεια και τον Δήμο, κι ελπίζουμε η Ανάβαση να ξαναγίνει του χρόνου και να είμαστε περισσότεροι».

 

Μίλτος Πλατώνης (Toyota Yaris) – 1ος Κλάσης A5

«Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος. Είναι μια κλασσική Ανάβαση που κατά τη γνώμη μου κακώς δεν ήταν στο Πρωτάθλημα. Η Λέσχη είναι αναμφισβήτητα η καλύτερη Λέσχη της Ελλάδας αυτή τη στιγμή και μου κάνει μεγάλη εντύπωση ότι δεν επαναπαύεται στις δάφνες της όπως οι άλλες Λέσχες, προσπαθεί πάντα για το καλύτερο, είναι φιλόξενη και προσέχει όλους τους αγωνιζόμενους. Η κατηγορία δεν συμπλήρωσε και δεν είχαμε αντιπάλους – αντίπαλος ήταν ο δικός μας χρόνος και προσπαθούσαμε κάθε φορά να κάνουμε κάτι καλύτερο. Όλα καλά».

 

Παρασκευάς Φούρλας (Honda Civic) – 1ος Κατηγορίας Ε και Κλάσης Ε11

«Ο αγώνας μου άρεσε πάρα πολύ, και η οργάνωση της Α.Λ.Α.Λ. ήταν τέλεια. Είχαμε κάποια θέματα με την πρόσφυση, και γι’ αυτό κι οι χρόνοι μας ήταν ανεβασμένοι. Αλλά τέλος καλό, όλα καλά – είχα να τρέξω δύο χρόνια, και το απόλαυσα».

 

Δημήτρης Πλακούτσης (Peugeot 206 RC GTi 1800) – 2ος Κατηγορίας Ε, 2ος Κλάσης E11

«Είχαμε χρόνια να δούμε τη Μοσχοκαρυά – ωραία ήταν, λίγο γλιστερή στο πρώτο της σκέλος, αλλά όσο περνούσε η ώρα έφτιαχνε. Όλα κύλησαν καλά για όλους. Εμείς προετοιμάζουμε το αυτοκίνητο και ήρθαμε εδώ για να το εξελίξουμε όσο το δυνατόν καλύτερα. Ήταν ένα ωραίο και ήρεμο Σαββατοκύριακο».

 

Ανδρέας Γρηγορόπουλος (Peugeot 205 GTi) – 3ος Κατηγορίας Ε και 1ος Κλάσης Ε10

«Επέστρεψα μετά από τέσσερα χρόνια στο κάθισμα του οδηγού και στους αγώνες, μου έλειψαν πολύ και ευελπιστώ να συμμετάσχω του χρόνου κανονικά. Στην οργάνωση του αγώνα η Α.Λ.Α.Λ., της οποίας άλλωστε είμαι και μέλος του διοικητικού συμβουλίου, έδειξε και πάλι τον καλό της εαυτό στην άψογη διοργάνωση του αγώνα. Ο χρόνος που έκανα προσωπικά με ικανοποίησε, και όλα κύλησαν καλά και για μένα και για όλους τους συμμετέχοντες. Ελπίζουμε του χρόνου η Ανάβαση Μοσχοκαρυάς να μπει στο Πρωτάθλημα, όπως όλα τα προηγούμενα χρόνια».

 

Αποστόλης Κυριακούδης (Nissan 200SX) – 1ος Κατηγορίας Formula Saloon και 1ος FST2

«Προσωπικά δεν είχα ξανατρέξει στην Ανάβαση. Μου άρεσε πάρα πολύ, ήταν μια πολύ ωραία και πιστεύω τεχνική διαδρομή. Απ’ ό,τι είδα πήγαμε καλά στους χρόνους».

 

Αναστάσιος Δόμπρης (BMW E30) – 2ος Κατηγορίας Formula Saloon και 1ος FSA

«Ευχαριστούμε πολύ την Α.Λ.Α.Λ. Όλα πήγαν καλά σήμερα, από την οργάνωση, ο κόσμος ήταν υπέροχος και μας χειροκρότησε. Εμείς από το χώρο του Drift περισσότερο πήγαμε για το θέαμα, και ευχαριστούμε, όλους, πολύ».

 

Σωτήρης Δήμος (BMW E30) – 3ος Κατηγορίας Formula Saloon και 2ος FSA

«Η θρυλική Ανάβαση Μοσχοκαρυάς μετά από τόσα χρόνια επέστρεψε φέτος, ένας πολύ καλός αγώνας με πολύ καλή διοργάνωση. Ευτυχώς δεν είχαμε καμία εγκατάλειψη, και νομίζω ότι το ευχαριστήθηκαν και οι θεατές, ειδικά στη δική μας Formula Saloon. Ευχαριστούμε και τη Λέσχη και τους χορηγούς που βοήθησαν να γίνει ο αγώνας».

 

Αποτελέσματα: http://www.alal.gr/apotelesmata-seajets-19i-anavasi-styrfakon-moschokarya/

Facebook Comments

19η Ανάβαση Στυρφάκων-Μοσχοκαρυάς

19η Seajets Ανάβαση Στυρφάκων-Μοσχοκαρυάς_ΑφίσαΣτην SEAJETS 19η Ανάβαση Στυρφάκων-Μοσχοκαρυάς, 5ο γύρο του Πανελληνίου Κυπέλλου Αναβάσεων Νοτίου Ελλάδας, οι ποιοτικοί συμμετέχοντες, με ορισμένα αρκετά εντυπωσιακά αυτοκίνητα, καθώς και η τεχνική κλασσική διαδρομή των 3,3 χιλιομέτρων, δημιουργούν ένα συνδυασμό που υπόσχεται όμορφο θέαμα στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού που θα ξαναζήσουν αυτήν την τόσο δημοφιλή Ανάβαση.

Η Ομάδα Ε είναι εκείνη που συγκέντρωσε τις περισσότερες συμμετοχές (9), ενώ από 5 έχει η Κατηγορία Ν και η Formula Saloon, και δύο η Κατηγορία Α . Στη Formula Saloon περιλαμβάνονται δύο ατμοσφαιρικά δικίνητα της FSA και τρία δικίνητα Turbo παραγωγής (FST2), όπου εμπίπτει και ένα Skoda Fabia – που, όπως είχε προαναγγείλει το σωματείο Α.Λ.Α.Λ., θα αγωνιστεί ακολουθώντας τον κανονισμό του Ενιαίου Πρωταθλήματος Skoda.

Επιβεβαιώνοντας για μία ακόμα φορά την ένθερμη υποστήριξή της στη SEAJETS 19η Ανάβαση Στυρφάκων-Μοσχοκαρυάς και στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδος διά της Περιφερειακής Ενότητας Φθιώτιδας, προεξάρχοντος του Αντιπεριφερειάρχη Ευθύμιου Καραΐσκου, «επιστράτευσε» τις τεχνικές της υπηρεσίες για την ασφαλτόστρωση περίπου 2,5 στρεμμάτων εκατέρωθεν της εισόδου του warm up. Με την διαπλάτυνση αυτή προσφέρεται, έτσι, περισσότερος και χρηστικότερος χώρος στα pits, διευκολύνοντας το έργο των συμμετεχόντων και την ψυχαγωγία των θεατών.DraftMap1

Παράλληλα με την Περιφέρεια και τη στήριξη των επαγγελματιών της ευρύτερης περιοχής μέσω του Επιμελητηρίου Φθιώτιδας, ο αγώνας χαίρει και της αρωγής και πολύπλευρης βοήθειας του μεγάλου οικοδεσπότη Δήμου Λαμίας, καθώς και της πολύτιμης παρουσίας της SEAJETS, μεγάλου χορηγού της 19ης Ανάβασης Στυρφάκων-Μοσχοκαρυάς.

Θυμίζουμε ότι ο χώρος του Διοικητικού και Αρχικού Τεχνικού Ελέγχου, τα pits, ο χώρος προθέρμανσης (warm up) και το σημείο εκκίνησης του αγώνα θα βρίσκονται στον οικισμό των Στυρφάκων. Για το Σάββατο 16/9 είναι προγραμματισμένες οι δοκιμές των αγωνιζόμενων (στις 14:00) και για την Κυριακή 17/9 ο αγώνας (στις 11:00 π.μ.).

Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.) θα προσφέρει «ζωντανή» ενημέρωση μέσω της επίσημης σελίδας Facebook του Σωματείου, ενώ τα αποτελέσματα θα μπορείτε να τα βρίσκετε στην ιστοσελίδα www.alal.gr.

 

Facebook Comments