+141,3% οι πωλήσεις νέων ΙΧ τον Μάιο

Ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων κατά το Μάιο 2021

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:

Μάιος 2021

Μάιος 2020

Μάιος 2019

Μεταβολή 2021/2020

Μεταβολή 2021/2019

Καινούργια επιβατικά

10.850

4.497

13.832

+141,3%

21,6%

Καινούργια φορτηγά

(ελαφρά και βαρέα)

933

522

740

+78,7%

+26,1%

Καινούργια λεωφορεία

47

5

67

+840,0%

29,9%

Καινούργια δίκυκλα

(πλέον των 50 cc)

5.395

3.655

4.845

+47,6%

+11,4%

Ιανουάριος – Μάιος 2021

Ιανουάριος – Μάιος 2020

Ιανουάριος – Μάιος 2019

Μεταβολή Ιαν.-Μάι. 2021/2020

Μεταβολή Ιαν.-Μάι. 2021/2019

Καινούργια επιβατικά

44.487

28.321

52.424

+57,1%

-15,1%

Καινούργια φορτηγά

(ελαφρά και βαρέα)

4.511

2.714

3.425

+66,2%

+31,7%

Καινούργια λεωφορεία

140

125

221

+12,0%

36,7%

Καινούργια δίκυκλα

(πλέον των 50 cc)

16.920

10.662

13.983

+58,7%

+21,0%

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως το Μάιο, έχει ως εξής:

Segment

Μάιος 2021

Μάιος 2020

Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

Ιανουάριος -Μάιος 2021

Ιανουάριος -Μάιος 2020

Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

A

13,1%

6,1%

+7,0

9,5%

9,3%

+0,2

A-SUV

1,0%

1,7%

-0,7

1,2%

1,8%

-0,7

A TOTAL

14,1%

7,8%

+6,3

10,7%

11,1%

-0,4

B

27,7%

29,6%

-1,9

29,4%

29,1%

+0,3

B-SUV

20,7%

19,5%

+1,2

20,4%

18,1%

+2,2

B TOTAL

48,3%

49,0%

-0,7

49,7%

47,2%

+2,5

C

11,2%

12,1%

-0,9

12,8%

12,8%

-0,1

C-SUV

21,1%

24,2%

-3,1

20,8%

22,0%

-1,1

C TOTAL

32,2%

36,2%

-4,0

33,6%

34,8%

-1,2

D

1,1%

1,8%

-0,7

1,9%

1,5%

+0,4

D-SUV

2,2%

2,3%

-0,1

2,4%

2,6%

-0,2

D TOTAL

3,3%

4,1%

-0,8

4,3%

4,1%

+0,2

E

0,2%

0,2%

-0,1

0,2%

0,2%

-0,1

E-SUV

0,4%

0,3%

+0,1

0,4%

0,3%

+0,0

E TOTAL

0,5%

0,5%

+0,0

0,5%

0,6%

+0,0

F-G

0,1%

0,1%

+0,0

0,0%

0,1%

+0,0

F-G-SUV

0,1%

0,2%

-0,1

0,1%

0,1%

+0,0

F-G TOTAL

0,2%

0,3%

-0,1

0,2%

0,2%

+0,0

SPORTS

0,3%

0,2%

+0,1

0,1%

0,1%

+0,0

MPV

0,1%

0,2%

+0,0

0,1%

0,1%

+0,0

MPV-M/COMBI

0,9%

1,6%

0,7

0,8%

1,7%

-0,9

100,0%

100,0%

0,0

100,0%

100,0%

0,0

(Εκ των οποίων SUV

45,4%

48,2%

-2,7

45,2%

45,0%

+0,2)

Μάιος 2021

Μάιος 2020

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)

Ιανουάριος –

Μάιος 2021

Ιανουάριος –

Μάιος 2020

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)

Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Μαρ. ‘21*

Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Μαρ. ‘20*

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)

Βενζίνη

54,5%

55,5%

-1,0

51,0%

56,9%

-5,9

42,2%

52,3%

-10,1

Πετρέλαιο

17,1%

26,9%

-9,8

19,9%

27,4%

-7,4

23,2%

29,9%

-6,7

Υβριδικά (HEV)

20,5%

14,4%

+6,1

21,4%

13,0%

+8,5

18,4%

9,4%

+9,0

Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV)

5,1%

1,3%

+3,8

5,3%

1,0%

+4,4

13,9%

6,8%

+7,1

Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου)

0,9%

1,8%

0,8

1,2%

1,8%

0,6

2,4%

1,6%

+0,8

Υγραέριο

(αμιγώς ή διπλού καυσίμου)

1,8%

0,0%

+1,8

1,2%

0,0%

+1,2

*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και τον Απρίλιο ως εξής:

Απρίλιος 2021

Απρίλιος 2020

Μεταβολή

Ιανουάριος –Απρίλιος 2021

Ιανουάριος –Απρίλιος 2020

Μεταβολή

ΕΕ(1)

862.226

270.651

+218,6%

3.422.439

2.750.659

+24,4%

ΕΕ 14(2)

759.774

223.946

+239,3%

3.032.352

2.412.886

+25,7%

ΕΕ(1) + EFTA(3)

898.227

287.832

+212,1%

3.553.335

2.858.132

+24,3%

Ελλάδα

10.198

2.434

+319,0%

33.637

23.824

+41,2%

(1) ΕΕ των 27, εκτός της Μάλτας, που δεν αποδίδει στοιχεία σε μηνιαία βάση.

(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.

(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.

Facebook Comments