Επίσκεψη Κ. Κρέτσου σε νέο σχολικό συγκρότημα στην Πεντέλη

Η Ευρωπαία Επίτροπος Κορίνα Γκρέτσου (Κ)  κατά τη διάρκεια επίσκεψης στο 2ο Δημοτικό σχολείο Πεντέλης,  Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2016.  ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΛΕΣΙΔΗΣ

Ένα νεόκτιστο σχολικό συγκρότημα της Πεντέλης, πρότυπο κατασκευαστικό παράδειγμα σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, επισκέφθηκε σήμερα η Ευρωπαία επίτροπος, αρμόδια για την Περιφερειακή Ανάπτυξη, Κορίνα Κρέτσου, μαζί με τον υπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης, Δημήτρη Παπαδημητρίου και τον υφυπουργό Ανάπτυξης, Στέργιο Πιτσιόρλα.

Το 2ο Νηπιαγωγείο και το 2ο Δημοτικό Σχολείο του δήμου Πεντέλης, χτίστηκαν σε διάστημα δύο ετών και πρωτο-λειτούργησαν τον περασμένο Σεπτέμβριο. Αποτελούν δύο από τα 24 σχολικά κτίρια στην Αττική που κατασκευάζονται ως έργα Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Το νηπιαγωγείο έχει δυναμικότητα 50 παιδιών και το δημοτικό 300. Τα δύο κτίρια συμπληρώνονται από κλειστό γυμναστήριο, χωρητικότητας 250 ατόμων και εξωτερικό γήπεδο μπάσκετ.

Η κ. Κρέτσου περιηγήθηκε στους χώρους των σχολείων και συνομίλησε με τα παιδιά, που την ώρα εκείνη έκαναν μάθημα. «Είναι συγκινητικό να βλέπεις πώς αξιοποιούνται τα ευρωπαϊκά χρήματα και πώς αυτά μπορούν να επηρεάσουν τη ζωή των ανθρώπων. Είναι σημαντικό να μπορούμε να μεγιστοποιούμε τις επιπτώσεις αυτών των κονδυλίων και εδώ είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα του πώς αυτά τα χρηματοδοτικά εργαλεία λειτουργούν», επισήμανε κατά την επίσκεψή της η Κορίνα Κρέτσου.

Η Ευρωπαία επίτροπος τόνισε ότι αντίστοιχα έργα μπορούν να γίνουν και σε άλλες περιοχές, όπως στη βόρεια Ελλάδα. «Έχω επισκεφθεί πολλά μικρά και απομονωμένα χωριά, όπου τα παιδιά κάνουν δύο και τρεις ώρες για να πάνε σχολείο. Θέλουμε τέτοιου είδους ποιοτική παιδεία, γιατί με αυτήν θα εξασφαλίσουμε το μέλλον των ευρωπαϊκών μας αξιών», πρόσθεσε.

Την πρόθεση του υπουργείου να γίνουν τέτοια έργα και σε άλλες περιοχές, όπως στη βόρεια Ελλάδα και την Πελοπόννησο, υπογράμμισε ο υπουργός Οικονομίας και Ανάπτυξης, Δημήτρης Παπαδημητρίου. Ο υπουργός επισήμανε εξάλλου, ότι «αν υπήρχε ποτέ αμφιβολία για την επιτυχημένη συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, αυτή είναι η απόδειξη για το αντίθετο, όπως θα είναι η απόδειξη και τα άλλα σχολεία, που θα παραδοθούν πολύ σύντομα» και πρόσθεσε ότι «τα έργα αυτά καταδεικνύουν τα πλεονεκτήματα που υπάρχουν όταν ένα κράτος ανήκει στην Ευρωπαϊκή Ένωση, καθώς θα ήταν δύσκολο να γίνουν αν το κράτος δεν είχε τη βοήθεια από την ΕΕ και τα διάφορα χρηματοδοτικά εργαλεία».

Την ανάγκη να αξιοποιηθεί το εργαλείο των ΣΔΙΤ «σε μια περίοδο που οι πόροι της χώρας και οι διαθέσιμοι για την Ελλάδα ευρωπαϊκοί πόροι είναι μικροί», ώστε «σε αυτούς τους λίγους πόρους να προσθέσουμε και πολλούς ιδιωτικούς, προκειμένου να μεγιστοποιήσουμε το αποτέλεσμα», επισήμανε ο υφυπουργός Ανάπτυξης, Στέργιος Πιτσιόρλας. Ο υφυπουργός χαρακτήρισε το συγκεκριμένο σχολικό συγκρότημα ένα πολύ επιτυχημένο παράδειγμα «από άποψη ποιότητας κατασκευής, χρόνου κατασκευής και τρόπου λειτουργίας», το οποίο πρέπει να αξιοποιηθεί «και σε πάρα πολλούς τομείς της ελληνικής οικονομίας, για να προχωρήσουμε με αυτή τη μέθοδο ώστε να έχουμε πολύ μεγάλα αποτελέσματα». Ο κ. Πιτσιόρλας συμπλήρωσε ότι «τώρα που μπαίνουμε σε μια περίοδο ανάπτυξης, το υπουργείο μας είναι αποφασισμένο να προωθήσει με μεγάλη ένταση τη συνεργασία δημοσίου και ιδιωτικού τομέα προκειμένου να πετύχουμε τα μέγιστα δυνατά αποτελέσματα».

ΠΗΓΗ:ΑΠΕ

 

Facebook Comments