-7,5% οι πωλήσεις νέων ΙΧ στην Ελλάδα

Ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων κατά τον Οκτώβριο 2021

Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:

Οκτώβριος 2021

Οκτώβριος 2020

Οκτώβριος 2019

Μεταβολή 2021/2020

Μεταβολή 2021/2019

Καινούργια επιβατικά

6.336

6.847

7.276

7,5%

-12,9%

Καινούργια φορτηγά

(ελαφρά και βαρέα)

928

635

635

+46,1%

+46,1%

Καινούργια λεωφορεία

32

30

41

+6,7%

22,0%

Ιανουάριος – Οκτώβριος 2021

Ιανουάριος – Οκτώβριος 2020

Ιανουάριος – Οκτώβριος 2019

Μεταβολή Ιαν.-Οκτ. 2021/2020

Μεταβολή Ιαν.-Οκτ. 2021/2019

Καινούργια επιβατικά

88.094

66.893

100.048

+31,7%

-11,9%

Καινούργια φορτηγά

(ελαφρά και βαρέα)

9.371

6.020

6.929

+55,7%

+35,2%

Καινούργια λεωφορεία

349

262

334

+33,2%

+4,5%

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Οκτώβριο, έχει ως εξής:

Segment

Οκτώβριος 2021

Οκτώβριος 2020

Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

Ιανουάριος -Οκτώβριος 2021

Ιανουάριος -Οκτώβριος 2020

Διαφορά

(μονάδες μεριδίου)

A

7,7%

8,5%

-0,8

10,0%

9,2%

+0,8

A-SUV

1,2%

1,7%

-0,6

1,3%

1,6%

-0,3

A TOTAL

8,9%

10,2%

-1,3

11,3%

10,7%

+0,5

B

20,8%

27,5%

-6,8

27,4%

28,7%

-1,2

B-SUV

26,6%

19,8%

+6,8

21,8%

18,8%

+3,0

B TOTAL

47,3%

47,3%

+0,0

49,2%

47,5%

+1,7

C

11,5%

15,2%

-3,7

12,7%

13,9%

-1,2

C-SUV

25,6%

22,0%

+3,6

20,6%

21,6%

-1,1

C TOTAL

37,1%

37,2%

-0,1

33,2%

35,5%

-2,3

D

1,7%

1,4%

+0,3

1,9%

1,5%

+0,4

D-SUV

3,3%

2,0%

+1,2

2,6%

2,6%

+0,0

D TOTAL

4,9%

3,4%

+1,5

4,5%

4,0%

+0,4

E

0,3%

0,1%

+0,1

0,1%

0,2%

-0,1

E-SUV

0,3%

0,4%

-0,1

0,4%

0,3%

+0,1

E TOTAL

0,6%

0,5%

+0,1

0,5%

0,5%

+0,0

F-G

0,1%

0,0%

+0,1

0,1%

0,1%

+0,0

F-G-SUV

0,1%

0,2%

-0,1

0,1%

0,2%

-0,1

F-G TOTAL

0,2%

0,2%

-0,1

0,2%

0,2%

-0,1

SPORTS

0,2%

0,2%

+0,0

0,2%

0,2%

+0,0

MPV

0,0%

0,3%

-0,3

0,1%

0,2%

+0,0

MPV-M/COMBI

0,8%

0,5%

+0,3

0,9%

1,1%

-0,3

100,0%

100,0%

0,0

100,0%

100,0%

0,0

(Εκ των οποίων SUV

57,0%

46,2%

+10,8

46,8%

45,1%

+1,7)

Οκτώβριος 2021

Οκτώβριος 2020

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)

Ιανουάριος –

Οκτώβριος 2021

Ιανουάριος –

Οκτώβριος 2020

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)

Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Σεπ. ‘21*

Μερίδιο αγοράς

στην ΕΕ

Ιαν.-Σεπ. ‘20*

Διαφορά (μονάδες μεριδίου)

Βενζίνη

43,0%

48,6%

-5,6

50,4%

56,0%

-5,6

41,3%

50,3%

-9,0

Πετρέλαιο

16,6%

26,7%

-10,1

17,7%

26,5%

-8,7

20,5%

29,0%

-8,5

Υβριδικά (HEV)

27,4%

17,6%

+9,8

22,7%

13,7%

+9,0

19,4%

10,6%

+8,8

Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV)

9,0%

3,2%

+5,8

6,1%

1,7%

+4,4

16,1%

8,1%

+8,0

Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου)

1,4%

1,6%

-0,2

1,3%

1,7%

0,4

2,7%

2,0%

+0,9

Υγραέριο

(αμιγώς ή διπλού καυσίμου)

2,7%

2,4%

+0,3

1,7%

0,5%

+1,2

*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και το Σεπτέμβριο ως εξής:

Σεπτέμβριος 2021

Σεπτέμβριος 2020

Μεταβολή

Ιανουάριος –Σεπτέμβριος 2021

Ιανουάριος –Σεπτέμβριος 2020

Μεταβολή

ΕΕ(1)

718.598

934.039

-23,1%

7.526.616

7.057.927

+6,6%

ΕΕ 14(2)

632.845

832.501

-24,0%

6.611.714

6.235.608

+6,0%

ΕΕ(1) + EFTA(3)

757.411

972.062

-22,1%

7.845.307

7.324.133

+7,1%

Ελλάδα

6.612

7.107

-7,0%

81.758

60.046

+36,2%

(1) ΕΕ των 27, εκτός της Μάλτας, που δεν αποδίδει στοιχεία σε μηνιαία βάση.

(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.

(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.

Facebook Comments